6 februari 2010

Vilken lugn men ändå underbar dag! 
Blev väckt vid klockan elva av Carro och Hampus av att de kom in till J och mig och sjöng så vacker! "Godmorgon, godmorgon", ja ni fattar?
Sedan blev det en lugn frukost och efter det så satt J och Hampus vid datorn och kollade på en massa roliga bilder och klipp. Jag slappade lite i sängen och efter det gick jag och duschade. Vi har inte gjort så mycket idag, gått till ICA Nära är det enda jag har gjort idag.. Och det tar mindre än 30 sekunder att gå dit.. Haha! 

Igår storstädade Carro och jag lägenheten, hon hann städa sitt rum, vardagsrummet, köket, hallen och toaletten på den tiden då jag hann städa mitt och J´s rum..
På kvällen så drog jag och J till en kompis på inflyttningsfest, det var riktigt kul att träffa lite folk, har inte vart ute på två helger tror jag. 
Jag hann även träna igår, vilket jag får känna av idag.. Fan, det går inte ens att sätta sig ner ordentligt. Aja, då vet jag i alla fall att träningen igår hjälpte lite. 

Nu ska jag fortsätta vara social med Carro, J och Matte :)
Hoppas alla har en underbar lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0