Tar det aldrig slut?

Hade ställt klockan på åtta idag för att gå ut och gå en timme innan J kom hem på frukost. Jag tog på mig kläderna och gick och kollade ut genom fönstret.. Snö, snö och åter snö.. Det kom liksom inte uppifrån utan mer nerifrån såg det ut som. Jag beslöt mig för att skita i min promenad idag. Gick och la mig och sov en timme extra istället. Det var riktigt skönt men hade nästan sett fram emot den där morgon promenaden, tro det eller ej.
Jag har tröttnat på snö nu! Kommer inte ihåg när vi hade såhär mycket snö senast. Andra vintrar har man ju gått och hoppats på snö och då har det inte kommit någonting. 
Usch. Skulle inte sitta helt fel med vår just nu åtminstone. 

Idag händer det nog inte så mycket. Jag går inte gärna ut i det här vädret.. Kanske ska ha en "bry-mig-om-mig-själv" dag? Träna lite smått och sen duscha, göra hårinpackning och hela kittet? Jag tror jag bestämmer mig för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0