11 januari 2010

Nytt år, nya möjligheter, ny blogg!

Anledningen till min nya, väldigt rosa, blogg är att jag har bestämt mig för att blogga mer seriöst nu. Det rosa temat som min blogg är i representerar all kärlek som finns i mitt liv som jag får av min familj, mina vänner och min underbara pojkvän.
Det har varit en jobbig period i mitt liv, men jag har bestämt mig för att detta ska bli ett bra år. Jag ska börja ta mer hand om mig själv och göra saker som känns bra just för mig.
Jag ska ta varje dag som den kommer och inte försöka ändra på ödet. Det som händer - händer av just en anledning.
Mitt liv här i Katrineholm flyter på och jag har snart bott här i sju månader. Känns som jag har bott här längre med tanke på hur många fina människor som jag har fått chansen att lära känna.
Förhållandet mellan mig och J går också riktigt bra. Klart att vi har våra sämre dagar men det är inget som får oss att ge upp. Han har alltid funnits där för mig, de kvällarna då bara tårarna rann så låg han och tröstade mig långt in på natten och de dagar jag har varit glad har han skrattat med mig.
Och mina fina vänner som jag har kvar i Eskilstuna, som fortfarande finns där för mig trots att vi inte längre ses lika ofta. 
Det är helt underbart hur mitt liv är just nu. Jag ska börja se livet från sina positiva sidor, för det finns trots allt fler bra sidor i livet än dåliga och det är de bra sidorna som jag ska fokusera på. Klart det kommer komma stunder då livet inte är så lätt som man hade hoppats, men då vet jag att det finns människor runt omkring mig som kommer finnas där och stötta mig, och jag kommer alltid stötta dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0