13 januari 2010

Alla här hemma sitter och tävlar om vem som kan få bäst tid på ett spel som Hampus har på sin iPhone. Jag kan säga att jag har varit sämst.. Haha!
Idag är jag med på bild på kkuriren.se! De var på arbetsförmedlingen igår och intervjuade den grupp jag är med i om vad vi tycker om arbetslösheten, som att de inte borde veta det?
Idag har jag inte gjort alltför mycket. Varit med J´s mamma och kollat på en lägenhet som hon ska flytta in i. Den var riktigt fin må jag säga och de ska byta tapeter och fixa lägenheten lite så den kommer bli ännu finare när det är klart.
Imorgon ska jag ha en riktigt slappar dag, som att inte alla mina dagar är slappar dagar? Haha! J var hemma från jobbet idag, han hade feber och var hängig. Kanske kommer även jag åka på hans "sjukdom". Men jag hoppas att jag klara mig från det.
På måndag nästa vecka så kommer förmodligen McDonald´s höra av sig och berätta om jag får komma på intervju eller inte. Hoppas, hoppas.. 

Finns inte så mycket mer att berätta just idag. Händer inte så mycket just nu vilket är tråkigt men samtidigt väldigt skönt. Blir till att kolla lite tv nu och tror att det blir till att lägga sig tidigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0