15 januari 2010

Som jag trodde, J har smittat mig! Vaknade imorse och kände mig mer död än levande.. Har åkt på världens förkylning så jag sitter här i soffan och näsan bara rinner. Men det positiva är att jag känner mig piggare än vad jag gjorde imorse.
Vädret är också bättre idag än det har varit på länge. Även fast det fortfarande är minusgrader ute så känns det ändå ganska varmt med tanke på att det har varit -15 grader om inte mer ett bra tag nu. Idag känner jag egentligen inte för att göra ett skit, samtidigt som jag är väldigt rastlös. Blä! Skulle ju träffa Karin idag men kände inte att jag orkade gå någonstans. Får se om jag orkar åka till Eskilstuna senare ikväll, skulle behöva det men det bestämmer tyvärr min förkylning.. 
Pratade med mormor och morfar tidigare idag också, de är ursnälla och har satt in lite extra pengar på mitt konto. Det behövdes kan jag säga och jag är mycket tacksam!

Hampus sitter och spelar lite på sin gitarr, känns så skönt att slippa vara hemma själv en hel dag då både J och hans pappa är borta hela dagen. Sitter och funderar på om jag ska släpa mig in i duschen, det kanske skulle få mig att må mer som en människa än vad jag gör nu, plus att jag känner mig riktigt skabbig..
Nej, nu ska jag inte vara negativ. Det är fredag vilket innebär helg! Trots att jag är arbetslös så ser jag alltid fram emot helgerna, det är då allt händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0