19 januari 2010

Vaknade upp imorse och blev så glad, jag kunde andas! Haha! Känner mig mycket piggare idag än vad jag gjorde igår. Igår spenderade jag hela dagen framför tvn, orkade knappt inte ens resa mig för att ta mig till toaletten.. Då är det illa.
Har fortfarande inte hört någonting från McDonald´s.. Skulle vara så skönt om jag fick det där deltidsjobbet. Då skulle jag ha något att göra på dagarna plus att jag skulle tjäna lite pengar. Vill känna att jag har gjort mig förtjänt av mina pengar, att jag har kämpat för dom. De pengar jag får från arbetsförmedlingen nu är verkligen bra men jag gör ju inget speciellt för att få dom, eller jo, man måste vara aktiv och söka jobb vilket jag gör. 

Har ingen aning om vad jag ska göra resten av den här dagen. Har vikt lite kläder och funderar på att stoppa in en till maskin tvätt. Får väl helt enkelt bli det. Skulle vilja ut och gå men har inte orken till det, får se om min kropp tillåter mig att ta mig en promenad imorgon.
J ska träna ikväll så då lär jag nog blogga lite igen, haha! Måste ha något att göra, jag blir ju så jävla lätt rastlös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0