23 januari 2010

Kom hem från Eskilstuna för någon timme sen, åkte dit och firade syster som fyllde igår. Hon fick sin present och jag fick lite mat och fika. Trots att jag bara var där i 1,5 timme eller något så var det värt de där milen dit. Det är så mysigt att träffa min familj och jag fick även träffa mormor och morfar! 

Idag har dagen bestått av att flytta kartonger och möbler. Vi är inte riktigt klara än, imorgon ska vi åka till Eskilstuna och hämta det sista som Carro har kvar där. Sen hoppas jag att vi ska åka hem till J´s pappa och hämta resten som han och jag har kvar där, så vi verkligen blir klara med allt. Men nu har vi i alla fall köksbord och soffa här! Så skönt att ha något att sitta och prata i.
Tror J och hans kompis, som är här, ska ner på stan och ta en öl snart. Jag stannar hemma ikväll, är helt slut idag inte så konstigt kanske eftersom vi gick och la oss klockan fyra igår morse.. Men jag och Carro lär sitta och ha en myskväll här, känns som vi behöver det. 

Nu ska jag sätta mig och smutta vidare på min cider, en 2,25a bara, helt okej slut på en fullspäckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0