25 januari 2010

Jag är så himla nöjd! Har sovit i lägenheten i tre nätter nu och det var längesen jag kände mig såhär utvilad som jag gör nu. Vaknar inte en enda gång om nätterna som jag alltid gjorde hemma hos J´s pappa.
Idag är vi alla sega här hemma, förutom J som åkte iväg och jobbade halv sju imorse, haha! Carro ligger och halvsover i soffan och jag sitter här och knappar.

Jag har dåligt samvete, körde på en räv igår kväll när jag skulle tillbaka till Eskilstuna med pappas bil.. Han studsade upp på motorhuven också.. Han lär ha dött på en gång, det kanske var tur det. Pappas bil klarade sig ganska bra trots att det smällde till ordentligt. Spoilern, stavning?, gick sönder på mitten men annars var det inget mer. 

Nu ska jag försöka ta tag i disken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0