26 januari 2010

Då var ännu en dag över. Känns som att dagarna bara flyger förbi fast jag faktiskt inte gör något vettigt. 

Imorse väckte Carro mig vid klockan åtta och vi gick ut med alla sopor som har blivit efter helgen. Sen så åt vi frukost och efter det började jag göra mig i ordning och klockan ett tog jag tåget till Eskilstuna. Jag tog bussen hem till pappa i Borsökna direkt när tåget hade anlänt och jag saknar verkligen inte den där bussresan som jag alltid fick ta när jag bodde där ute.. Bara en massa skrikiga och jobbiga ungar, gamlingar som sitter och klagar på att allt var bättre förr och med en chaufför som kör som en galning. Nej, tack vet jag Katrineholm, gångavstånd till det mesta!
I Borsökna hämtade jag lite grejer, bland annat lite post som jag hade fått sen tog jag bilen ner på stan, fick låna den av pappa till på fredag för han skulle ändå vara borta på kundresa. Jag tackar inte nej till det, då slapp jag passa ett tåg och betala för det. 
Åkte ner på stan och gick till banken för ett ärende och efter det mötte jag upp Emma och Therese för en snabb fika. Fick även träffa Maria en stund, det är alltid trevligt!
Och ännu senare efter det åkte jag förbi mamma och syster en stund, lämnade två tavlor som de ville ha som jag hade hos pappa. 
Sen bar det av till Katrineholm igen.
J och jag var och köpte ett helt nytt sängbord för 100:- för några timmar sen. Det var helt nytt och oöppnad, ett riktigt klipp!

Fick min första post någonsin hit till Katrineholm idag! Till den nya adressen och allt, happy! Börjar känna mig som en riktigt Katrineholmare nu ;)
Nu ska jag nog lägga mig i soffan en stund, eller sängen känns mer lockade just nu. Är riktigt trött.. Tror helgen tog slut på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0