Bland flyttkartonger!

Nu är det mesta packat inför imorgon, står kartonger lite överallt här i vårat stora men just nu lilla rum. Trodde inte att det var så mycket som skulle packas ner men det var en hel del kan jag säga! Och vi behöver några kartonger till, så jag ska åka till ICA Nära imorgon bitti och hoppas på att dom har några banankartonger, de funkar utmärkt att packa i!
Imorgon ska jag träffa Elina också! Har inte träffat henne sen nyår och det har gått för lång tid nu.
Idag träffade jag Karin en stund! Åkte omkring lite i Simons bil, mest för att leta en present till hennes mamma.

J är och tränar innebandy just nu, han har blivit så duktig! Jag vill också träna men som sagt, på måndag hoppas jag att min förkylning har försvunnit ännu mer och då ska jag börja gå ut och gå och lyfta hantlar som J har.
Usch.. Jag är riktigt trött idag.. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag har varit uppe sen klockan sju imorse.

Nej, nu blev det slut på ord här. Ska rensa sängen på lite saker så jag kan lägga mig och kolla på lite tv sen. 
Imorgon kommer det vara fullt upp för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0