Jag sa ju det..

Att jag skulle sätta mig och skriva ett till blogginlägg när J åkte iväg och tränade, haha! Fast han drog för ungefär 35 minuter sen så har hållt mig från att blogga ett tag i alla fall. 
Jag vet inte varför jag är så ihärdig att skriva här när jag ändå typ inte har något att berätta.. Händer ju inte alltför mycket i mitt liv för tillfället. Jag berättade ju förut att jag var piggare idag än igår, plus att jag har fått mitt smaksinne tillbaka! Det är för jävla tråkigt att äta när man inte känner vad det smakar..
Pratade med min kusin förut, riktigt mysig tjej det där. Känner mig nästan lite "gammal" när jag tänker på att hon fyller 15 i år.. Jag har ju liksom ett svagt minne av när jag höll i henne på BB när jag var 5 år..

Fan.. Känner mig så världens tråkigaste person som inte har ett dugg intressant att berätta för er som läser detta.
Men nu mamma har jag i alla fall bloggat, haha! Hon blev orolig igår när jag varken hade bloggat eller skrivit något på facebook, men nu vet du att jag lever!
Nej.. Hitta på något vettigt att göra kanske, men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0