21 juli 2010

Nu är onsdagen över. Veckan vänder och snart är det helg, jag längtar! 
På fredag pratade Sara och jag om att vi skulle kolla på tecknade filmer hela kvällen och skratta åt skämt som man inte fattade när man var liten! Och sen på lördag så kommer mitt hjärta hit till Eskilstuna, har saknat honom en massa. På kvällen blir det utgång med jobbet och då ska även Johannes med :) Har en känsla av att det här kommer bli en riktigt bra helg. 

Det gick väldigt bra att jobba idag. Hade inga stora ordrar utan en massa små, kände mig stolt när jag lämnade in 16 MR när dagen var slut ;) 
Men usch vad trött jag var idag.. Började min morgon med att dricka energidryck, kände mig faktiskt lite piggare efter det. Efter jobbet så åkte jag hem till mamma och min syster, de bjöd mig på mat och vi satt och pratade lite på balkongen :) Jätte mysigt var det! 

Nu ska jag ta och bre mackor till frukosten på jobbet imorgon, så skönt att slippa det på morgonen. Jag sover hellre tio minuter till.. 
För någon timme sen var jag ganska trött men nu börjar det vända. Nu har jag inte alls lust att gå och lägga mig! Men ska försöka vara i säng innan klockan tolv ikväll. Jag är ju så trött på morgonen när jag ska upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0