.....

Vad seg jag är idag! Idag har jag inte gjort någonting vettigt, eller jag har plockat undan på rummet som jag skrev tidigare och ringt ungdomsmottagningen. Känner mig nöjd :) Jag belönade mig själv med en biltur till Alice i Värmbol. Där åt vi lite och pratade väldigt mycket! Har saknat den där tjejen! Framåt eftermiddagen åkte vi hem till mig och satt en stund sedan var det dags för Alice att gå på teorilektion, sånt som måste göras när man vill ha körkort ;) Jag umgicks då med grabbarna lite som höll på med Johannes bil och som fortfarande håller på med den. Vet inte hur det går för dom. 
Snart ska jag ställa mig och laga lite mat :) Spagetti och köttbullar tror jag att det blir. 
Jag ska bara njuta av den här lediga veckan och ladda upp inför nästa vecka då det är jobbdags igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0