Hemma.

Då var jag hemma i Katrineholm igen efter fyra arbetsdagar. Känns jätteskönt med långhelg! 
Jag var ganska seg på jobbet idag, fick inte så mycket gjort fast jag jobbade på. Packade kanske 180 saker på hela 6 timmar. Vi har ett mål att vi ska klara att packa 91 saker i timmen.. Jag nådde inte det målet idag i alla fall. 
Åkte hem från jobbet och där mitt hjärta var och väntade på mig, packade ihop alla mina grejer, det var en del kvar att packa trots att jag trodde att jag hade packat ner det mesta innan jag åkte till jobbet. Sen bar det av till fröslunda för att lämna pappas bil, en omväg för mig och Johannes som redan hade bråttom, haha! 
Väl hemma i stan så åkte vi hem och lämnade mina grejer sen gick vi till Johannes pappa där han bjöd på mat :) Jättemysigt var det. 

Nu sitter jag här i soffan och funderar på att tvätta bort sminket och gå och lägga mig. Är helt slut idag :/ 


Kommentarer
Postat av: Sara

Tror du jag kände mig duktig idag när jag lämnade in endast en MR på 24 produkter eller? Njae, inte riktigt. Det känns dock sämst när man skickade iväg en grej utan underdel och stämpel och en sak som man packade färdigt men där antalet inte stämmer. Som vanligt... Det är dock det jobbigaste med produktiviteten: det går som det går. Är bara att jobba på det så mycket som det går. Går det inte så går det inte! Synd bara att Mia inte är här för att rädda oss den här veckan.

2010-07-01 @ 00:23:42
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0