Lång dag.

Vilken dag! 
Carro kom och hämtade mig från pappa vid halv elva. Då åkte vi direkt till Skogstorp för att hämta lite av hennes saker. Vi åkte tillbaka till Katrineholm och återvände till Skogstorp senare på eftermiddagen för att packa ett till lass med saker. Det är fortfarande grejer kvar i huset, vi fick inte med oss allt. 
Vid halv åtta var vi klara med allt. Då var det bara att laga mat och duscha av sig för att sedan dra ut och träffa några kompisar. Nu sitter vi här i soffan, jag och mitt hjärta. Det är så skönt att vara hemma och mysa med honom. I natt får jag somna i hans armar igen :) 
Imorgon ska jag sova tills jag vaknar sen ska jag och Carro gå ut och gå en sväng. Sedan ska jag förbereda inför lördagen, kan inte berätta vad det är jag förbereder inför, det skriver jag på söndag ;) 
Annars har jag planerat att sola imorgon om det är fint väder :)

Nu ska jag krypa till intill min älskling och kolla på tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0