Saknad.

Åh vad jag saknar Johannes. Jag är så van att ha honom bredvid mig när jag ska sova på kvällarna att jag nästan drar mig för att gå och lägga mig när jag är själv. Oftast somnar jag av att jag är helt utmattad. Det kanske låter hur knäppt som helst men jag har bott tillsammans med honom i ett år nu. Visst, det finns nätter då jag har sovit utan honom av olika anledningar men då har det bara varit för en natt eller två. Nu när jag jobbar i Eskilstuna så måste jag sova utan honom fem nätter i veckan och det känns jätte jobbigt. Jag är glad över att jag har ett jobb och att jag får tjäna egna pengar men jag längtar lite tills jobbet är över, låter dumt det med men jag vill ha ett jobb som gör att jag kan sova hemma och slippa vara borta från Johannes och mina vänner. 
Något som jag mår dåligt över just nu är att mitt hjärta fyller år imorgon och jag kommer inte kunna uppvakta honom på det sättet som han gjorde med mig när jag fick tårta och presenter på sängen när jag vaknade. För det första så kommer jag inte kunna träffa honom imorgon och för det andra så har jag inga pengar till att köpa en present åt honom heller.. Usch, den här månaden suger!

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna. Tänkte gå upp imorgon och ringa och sjunga för mitt hjärta, eller, jag kanske bara säger grattis. Sjunga är jag inte så bra på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0