30 mars 2010

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Det är inte det att det inte har hänt något roligt i mitt liv ett tag nu men när jag väl har satt mig för att blogga om min dag så har jag inte orkat. Jag har skrivit en mening sen har jag bara loggat ut. Men nu ska jag försöka ändra på det här ännu en gång! 

I torsdags började jag bli förkyld, tror det var för att jag hade tränat tre dagar i sträck, min kropp är verkligen inte van vid det. Och sen när jag vaknade upp i lördags så var förkylningen ett faktum.. Jag har gått och blivit genomförkyld. Jag har inget lukt eller smaksinne, skit tråkigt! Känner mig täppt i hela huvudet. Hur jävla mycket snor kan en människa producera?
Vaknade upp på söndagen och var lika jävla förkyld och det toppades med att ena sidan på min underläpp hade svullnat upp! Usch.. Såg ut som att jag hade fått en riktig smäll. Men det var en munblåsa som hade bestämt sig för att göra mig förkylning sällskap.. Räcker det inte med att jag inte känner någon lukt och att jag inte kan känna vad maten smakar? Nej, nu kan jag inte pussa på min underbara pojkvän heller.. Det gör för ont och jag vill verkligen inte riskera att smitta honom med min munblåsa eller vad det nu är? 

Och idag mina vänner känner jag mig febrig.. Hatar att vara förkyld! 

Igår satt jag med Alice när hon färgade håret, det blev jättefint! Sen efter det så gick vi hem till mig där vi gjorde i ordning en pannkaks smet, efter några misslyckade pannkakor så lyckades vi faktiskt. Ska väl erkänna att Alice var lite duktigare på att vända pannkakor än mig..
Nu ska jag snyta mig, ta nässpray, en ipren och smörja in mig med anti. 
Fy fan för förkylningar säger jag bara.. 





Kommentarer
Postat av: Alice

Vi är ju bäst på att göra pannkakor! ;)

2010-03-30 @ 21:50:37
URL: http://hellgrenalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0