8 mars 2010

Vilken underbar dag!
Termometern mot väggen i köket visar runt 10+ och det är riktigt skönt. Har redan varit ute en ganska lång stund med Latte och jag ska om cirka en timme ut och gå igen, med Karin och Ida :) 
När det är sånt här väder ute det är då man blir extra glad! Kan väl säga att våren är på väg? Hur skönt som helst i alla fall. 

Igår fick jag ett spontant infall att åka till Eskilstuna. Johannes hade åkt till Gustavsvik med några kompisar så jag hade inte så mycket att göra och Carro skulle ändå åka till Skogstorp och fixa lite med huset. 
Det var urmysigt att träffa mamma och lilla syster en stund, hade inte sett dom sen jag fyllde. Jag var hemma i Katrineholm igen runt halv nio. 
På onsdag åker jag dit igen. Då är det rektyreringsmässa i Munktell. Då tänkte jag passa på att träffa Yasmine också. Jag minns inte när jag träffade hennes sist =/ Så imorgon ska jag ner till Arbetsförmedlingen för att få ersättning, de betalar min tågbiljett till mässan vilket är kanon!
Nej, nu ska jag göra mig i ordning lite sen bär det ut i solen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0