Ingen rubrik.

Vilket bra humör jag är på nu förtiden! 
Solen skiner och snön börjar sakta men säkert att smälta bort. Det är fortfarande lite kyligt men det dröjer nog inte länge fören man kan plocka fram tygskorna och vårjackan! 
Jag har känt mig riktigt nere och deppig hela hösten och vintern men nu börjar jag må riktigt bra. Mycket hänger nog på det underbara väder som vi har haft i några dagar nu. 

Just det, måste ju berätta vad det var för möte som jag var på förut! I fredags eftermiddag ringde en herre till mig från Läppe Camping och frågade mig om jag ville komma på en anställningsintervju för sommarjobb idag! Han hade tydligen sett mitt CV på arbetsförmedlingens hemsida där jag såklart har registrerat mig och han tyckte jag lät intressant :) Intervjun tyckte jag gick riktigt bra, även fast hela jag skakade av nervositet när jag satte mig ner på stolen men efter ett tag försvann det, han var glad och positiv från början till slut. Kändes inte så stelt heller när vi satt och pratade. I slutet på veckan ska jag få reda på hur det har gått, jag är förväntansfull! Hoppas, hoppas!






Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
när du inte ser på
Och genomskinligt grå blir jag
utan dina andetag..

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0