Fin dag!

Jag är så trött idag! 
Sov inte alls bra i natt, tror jag lågt och tänkte på för mycket saker. Vaknade till vid klockan tre i natt och var jättepigg, jag trodde att jag hade sovit klart då men inte.. Vaknade ytterligare två gånger och var pigg tills alarmet på mobilen gick igång och då kände jag mig mer död än levande. 
Skjutsade Johannes till jobbet imorse så jag kunde ta bilen från Duveholmsgymnasiet till skukhuset vid halv tolv, men det hade jag inte behövt för läkaren jag skulle till var ändå sjuk. Suck! Sjukhuset hade ringt mig en enda gång för att tala om det och inte svarade dem när jag försökte ringa upp. Aja, hade varit bra att veta om att min tid var inställd. 
Men jag åkte tillbaka till Duveholm för att jobba vidare. Så underbart jobb och så underbara personer! Jag var lite nervös i början då jag aldrig har gjort detta förut. Men bara efter någon timme så kändes det som att jag hade jobbat där förut. 
Imorgon ska jag jobba där igen för Lernia hörde inte av sig som de sa.. Suck. Får ringa dom imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0