24 september 2010

Nyss kommit hem från stan, har varit och ätit middag med Alice, det var hur mysigt som helst och jag har verkligen saknat våra pratstunder! 
Just nu sitter jag i soffan och funderar på hur in i helvete jag ska få igång tvn.. Min kära pojkvän har fixat så att vi har datorskärmen så den syns på tvn :) Rätt coolt men jag vet ju fan inte hur man byter.. Haha! Vågar inte trycka på alltför många knappar, jag är expert på att göra fel när det gäller tekniska prylar.
Men jag får helt enkelt stå ut med datorn i två timmar till.. Om jag bara kunde få igång ljudet så skulle jag inte lida så mycket, haha!
Imorgon ska Johannes överraska mig med någonting, det enda jag vet är att ska ha ombyte med mig och att det ska vara något lite finare. Hm, jag är så spänd inför morgondagen! Jag lär skriva om det efter helgen :)

Nu ska jag ta mig en cider, luta mig tillbaka i soffan och njuta av.. Att jag har datorskärmen på tvn och att jag inte får igång ljudet någonstans. Jippi!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ääääntligen fick du till ett nytt inlägg. Började nästan undra om du fått idétorka. Fy skäms, kom igen nu. Saknar dig förresten<3

2010-09-28 @ 01:45:22
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0