13 april 2010

Jag har varit på strålande humör både idag och igår! Tror det har mycket med det underbara och varma väder som vi har haft. Att vakna och se en klarblå himmel och sol gör verkligen mycket. 
Inatt sov jag hur bra som helst, somnade så fort huvudet träffade kudden och sov utan att vakna en enda gång. Vaknade först när älsklingens alarm på mobilen gick igång, då kände jag mig helt medvetslös, jag var så trött. Somnade om när han hade gått och vaknade upp vid halv tio, jätteskönt. 
Vid lunch så gick jag och Carro ner till stan, jag lämnade in mitt CV på Statt, hoppas hoppas att jag får någonting där. Efter det gick vi till McDonalds, vi köpte varsin glass och satte oss i solen, helt underbart! 
Nu har jag även en cykel! Fick en av Alice mamma, jättesnällt av dom! Jag ska bara köpa nya däck till den för dom var dåliga, men jag har kollat upp det och det kostar inte så mycket. Kommer bli skönt nu när snön är borta, bara ta cykeln :) Hör du det Alice, nu kan jag cykla ända till Värmbol! ;) 

Nu ska jag fixa mina naglar lite, en snygg färg såhär till våren kanske?

Kommentarer
Postat av: Alice

Det ser jag fram emot. Och vi ska ju sladda om du kommer ihåg? ;)

2010-04-13 @ 22:49:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0