4 april 2010

Först vill jag gratta MATTE på sin 20-årsdag! :)

Igår var det som sagt fest för Matte som fyller idag. Vi drog dit vid ungefär åtta och kom till en fest utan musik och utan ljus! Det var strömavbrott i nästan hela Katrineholm.. Till och med Ica Nära hade fått stänga för de inte hade någon ström. Efter en timme eller något så kom strömmen tillbaka, då var det på med musiken och feststämmingen var på topp! I ungefär 40 minuter eller något, sen försvann strömmen igen. Typiskt.. Efter ytterligare 30 minuter så var strömmen tillbaka igen för att stanna! 
Det var en lite rörig kväll och den slutade tidigt för min del. Tror jag och Johannes var hemma vid halv tolv, vi båda två var jätte trötta så det blev en natt macka sen gick vi och la oss. Men jag hade jätte trevligt med allihopa igår! 

Just nu sitter jag här och ska snart knalla in i duschen. Jag och Johannes städade rummet idag, bytte lakan och hela skiten! :) Just nu är han iväg till Matte och fixar lite smått på bilen. Den där bilen.. 
Vi ska träffa Alice senare idag med, hon skulle bjuda på pizza men Johannes ringde nyss och pratade om att vi kanske kunde dra iväg och grilla någonstans senare ikväll. Det vore mysigt det också. Jag ska prata med Alice när hon har övningskört! Jag håller mig inne en stund gumman! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha rolig du är Sandra. jag är faktiskt duktig på att köra ;)

2010-04-04 @ 23:28:57
URL: http://hellgrenalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0