Ingen rubrik.

Tänkte skriva ännu ett natt inlägg, men jag kom på att de blir ganska tråkiga. På kvällarna när mörkret kryper sig på, när det blir tyst i lägenheten så börjar tankarna komma. Inläggen som jag brukar skriva såhär sent blir ofta deppiga och negativa när jag börjar skriva ner mina tankar och funderingar.
Jag vill inte att de inläggen jag gör såhär sent ska vara deppiga. Jag vill skriva glada inlägg och vara samma vanliga glada jag men det blir aldrig så. I mitt huvud snurrar tankarna omkring och även om jag sätter mig för att skriva ett glatt och positivt inlägg så blir det sällan så, eller, nästan aldrig. 
Jag har så mycket i mitt huvud som jag inte tillåter mig själv att tänka på om dagarna. Då är jag upptagen med så mycket annat, träffa vänner, umgås med Johannes och sådana saker som gör mig glad. Det är när det blir tyst och när jag är själv som jag börjar fundera och undra. 

Nu ska jag inte fortsätta med detta konstiga inlägg. 
Jag ska försöka väcka den underbara människa som jag bor med, som just nu ligger och sover bredvid mig i soffan, och få in honom i sängen. Jag ska lägga mig nära honom och bara njuta av att han finns i mitt liv.

God natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0