11 augusti 2010

Nu har det gått ett tag sen jag skrev här sist.
Har hunnit jobba klart mina ordinarie veckor på volvo och fått två veckor till, är inne på min första vecka nu. Har hunnit vara till Västervik med mitt hjärta och hunnit lämna in min telefon på lagning, ja, den var bara två veckor gammal när den började strula.. Så om 2-3 veckor får jag hämta den igen.
Den här veckan bor jag hos mamma eftersom pappa är på semester. Jag bor inte här bara för det, har inte träffat mamma och min syster så jätte mycket så det är kul att få träffa och vara med dom lite.

Nu jobbar jag inte dag längre, har jobbat både dag och kväll, då var tiderna 07.00-15.30 och 16.00-22.00. Riktigt sköna tider :) Men nu jobbar jag 16.00-24.00.. Första dagen jag jobbade den tiden igår och jag är helt slut idag. Var hemma runt halv ett i natt och kom i säng någon gång vid klockan ett.. Jag är verkligen inte van vid det. Men när lönen kommer så var allt värt det.
Men om två veckor flyttar jag tillbaka alla mina kläder hem till Katrineholm igen, då är jag där för att stanna! Ska läsa en kurs i stan på 13 veckor, kommer bli toppen! Då kommer jag få sova i min säng igen, träffa Johannes mer och mina underbar vänner!

Just nu sitter jag bara och väntar på att få åka till jobbet. Det är det tråkiga med att börja på eftermiddagen, man gör inget speciellt på dagen utan väntar mest på att man ska börja jobba.

Kommentarer
Postat av: BVFE!

Tjoho då får jag träffa dig mycket mycket mer! :D <3

2010-08-11 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0