21 februari 2010

Vilken seg söndag! Vaknade vid halv tio och då låg Johannes och verkligen stirrade på mig, han var helt klarvaken medan jag knappt inte orkade hålla mina ögon öppna. Kändes som att jag bara kollade i kors..
Johannes gick ganska snabbt upp, datorn lockade mer än att ligga kvar och mysa med mig.. Blä! Jag ska kasta det där jävla spelet ut genom fönstret! Nej, nu ska jag inte vara sådär. Det är väl bra att ha en hobby, men att sitta framför datorn en HEL dag är väl kanske lite för mycket?
Men jag fick i alla fall sova en timme extra, vilket var jätteskönt! 
Jag har absolut inget kul att berätta om den här dagen.. Har myst i soffan hela dagen och nu börjar jag bli riktigt rastlös. Vill göra mig fin och hitta på något, men bara tanken på att det skulle ta mig en timme att duscha och fixa mig gör mig ännu mer trött.
Det här får helt enkelt bli en riktig slappardag! Får se om jag kan få mitt hjärta att slita sig från datorn och sätta sig och mysa med mig lite i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0