1 juli 2010

Juli, redan? Känns som att det nyss var en massa skolavslutningar och studenten. 
Dagarna rullar på ganska fort ändå, även fast vissa dagar känns hur långa som helst. 

Nu har jag lyckats bli trött efter dagens arbete. Det är det negativa med att sluta klockan tio på kvällen, att det tar ett tag innan man går ner i varv. Men ska verkligen försöka somna snart, ska upp skapligt imorgon för pappa ska iväg och vid nio kommer sotaren hit.. Det får jag ta hand om. Sen ska jag och Sara en sväng till Tuna Park, mys! Fick låna grannarnas bil vilket är jättesnällt :) Imorgon skulle det bli riktigt bra väder, så kanske går ner till grannarna en sväng och badar, inte helt fel att ha snälla grannar som har pool dessutom ;) 

Imorgon börjar jag jobba klockan 15 och slutar 19. Ska ta tåget som går 20.09 till Katrineholm. Har mycket saker att släpa med mig men jag har tvingat Johannes att möte mig vid station när jag kommer fram, haha!
Nu ska jag ta och sova, blir en lång dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0