18 juli 2010

Tillbaka i Eskilstuna hos pappa. Känns bra att vara frisk och kunna jobba igen, men det är så tråkigt att lämna Katrineholm. Det är ju mitt hem. 
Imorgon ska jag upp tidigare än tuppen.. Det kommer bli en tung vecka, hoppas på att vänja mig vid det men tror inte att det kommer bli så lätt. 
Imorgon ska jag cykla med Sara till jobbet, jo ni läste rätt, CYKLA.. Jag har gett med mig, är Sara duktig och cyklar 10 mil i veckan så ska jag också vara det! Kommer nog vara riktigt nöjd med mig själv när den här veckan är slut :) 

Jag och mitt hjärta låg i sängen till efter klockan tolv idag. Vi var riktigt trötta och sen passade vi på att ligga kvar och bara mysa. Vi hade inte bråttom till något. Kommer sakna honom och på fredag kommer jag inte få träffa honom, han ska upp till Sthlm med grabbarna :( 

Nu ska jag snart tvätta bort sminket, borsta tänderna och krypa ner i sängen. Kommer bli en lång dag imorgon. 
Jag har i alla fall fixat frukost och lunch till imorgon, så jag kan sova lite längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0