19 juli 2010

Åh herregud säger jag bara! 
Cyklade med Sara imorse och hem från jobbet.. Jag har sämst kondition och min cykel är väl inte den bästa. Sara trampade på som fan och var hur duktig som helst medan jag låg minst 30 meter bakom henne! Mina ben bara låste sig så fort det blev uppförsbacke och när det väl kom en nerförsbacke så rullade inte min cykel alls, jag fick trampa fast det lutade! Och då pumpade pappa mina däck igår.. 
Jag känner mig väldigt negativ just nu och det är väl för att jag är det. 
Det var riktigt jobbigt att gå upp klockan halv 6 imorse.. Vid halv åtta satt jag och Sara redan och gäspade. Men jag tyckte dagen gick ganska fort ändå. Det är lite skillnad att jobba på dagen, mer folk och mycket mer rörelse. Och mer service när det gäller tom pallar :) De som jobbar på volvo fattar ;)

Sitter i soffan och lyssnar på musik, väntar på att pappa ska komma hem så vi kan laga lite mat :) 
Väntar även på att mitt hjärta ska höra av sig. Jag är expert på att smsa och ringa hela tiden, tänkte ge honom en chans att höra av sig. Får se när det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0