25 juli 2010

Varför flyger alltid helgerna förbi medan vardagarna kryper fram som en lat snigel? 

Dagarna på jobbet gick ganska fort, hade ju varit sjuk veckan innan så det var kul att vara tillbaka på jobbet och träffa alla igen, speciellt mina underbaringar Sara och Elin :) 
Fredagen spenderades med Sara på stan, hittade lite kläder, första lönen måste man ju spendera ;) Men inte allt dock eftersom jag och mitt hjärta ska åka till Västervik. Senare på kvällen så åkte jag till Katrineholm för att vara lite med Johannes. Somnade i hans armar och sov bättre än vad jag har gjort på hela veckan. 
På lördagen åkte vi till Willys i Katrineholm och handlade lite innan vi begav oss till Eskilstuna. Där väntade utgång med några av mina vänner på volvo. Tyvärr fick jag världens huvudvärk och jag var väl inte den roligaste att umgås med.. Men jag hade trevligt i alla fall :) 
Idag har jag bara umgåtts med min älskling. Skjutsade hem honom till Katrineholm senare på kvällen och nu sitter jag här och är allmänt trött och seg. Saknar Johannes redan.. En hel vecka kvar innan jag får träffa honom igen. Men jag hoppas på att det blir fint väder nästa vecka, då ska jag tvinga Sara att umgås med mig, sola och bada :D

Nu ska jag fixa frukost inför imorgon samt se till att mina jobbarkläder är torra. 

Vill ha 4 augusti nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0