Skräckfilm.

Sitter i soffan framför en ganska halvtaskig skräckfilm, men ändå så kan jag inte låta bli att hålla händerna för ögonen ibland.. Mitt hjärta ligger och sover så sött bredvid mig. Han har varit trött och stressad hela dagen så jag förstår honom. 
Idag städade jag lägenheten, eller jag damsög, plockade undan lite grejer, diskade och städade toaletten. Ingen direkt storstädning men jag är nöjd! Efter jag hade gjort det så var jag helt slut och en dusch var nödvändig. När jag var nyduschad och fräsch så kom Alice över till mig en stund, vi hann med att prata oavbrutet med varandra om allt möjligt och vi hann med en och annan skrattatack! 
Ringde Sara senare på kvällen, min Sara! Hon fick berätta för mig hur det var att jobba dag på jobbet, måste förbereda mig mentalt inför måndagen. Hon sa att hon måste dricka energidryck på morgonen för att klara dagen! :O Jag har en känsla av att de sista två och en halv veckorna på jobbet inte kommer bli så lätta som jag har trott.. Men vad gör det när man har världens bästa arbetskamrat att sitta och snacka skit med på dagarna? :) 
På måndag kommer jag tillbaka, då jävlar!

Nu ska jag fortsätta kolla på den här skräckfilmen. Som tur är så är Johannes bror vaken och kollar på den med mig. Då kan man ju alltid prata när det blir för läskigt.


Tror det står på tyska på bilden =/

Kommentarer
Postat av: Alice

Fy fan jävla finger :D

2010-07-16 @ 00:24:22
URL: http://hellgrenalice.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag älskar dig Sandra<3

2010-07-17 @ 18:12:59
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0