24 juni 2010

Jag är så irriterad.
Jag skulle fått mitt aktivitetstöd från försäkringskassan idag, skit bra tänkte jag igår, jag behöver ju de där pengarna för att klara en månad. Idag kollade jag om pengarna hade kommit in. Hade de det? Nej. 
Ringde till försäkringskassan, tänkte om det var dom som hade missat men nej arbetsförmedlingen hade glömt att skriva på min blankett, så de hade skickat in den till FK utan att den var påskriven vilket innebär att jag nu inte får några pengar! Jag får gå ner till arbetsförmedlingen på måndag för att få den påskriven och skicka in den själv. Sen kan det dröja ytterligare 2 veckor innan jag får mina pengar! Det här är ju helt sjukt.. Vet inte hur jag ska klara mig i två veckor med det som sitter på mitt konto nu. Måste ju betala hyran och allt! 

Vilken bra start på dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0