1 mars 2010

Nu har allt blivit som vanligt här hemma igen. Min älskling är tillbaka på jobbet och jag går fortfarande runt här hemma.. Det känns jättetomt och nästan konstigt att inte ha honom gå här hemma och trampa. Men nu kommer vi ju i alla fall inte gå varandra på nerverna.. Haha!

Det är mars redan och efter alla plusgrader som varit i helgen så kändes det verkligen som att våren var på väg. Men imorse när jag kollade ut så snöade det för fullt igen, vad är det här?! Det har kommit över 10 centimeter på bara en natt! Ahh! Jag vill ha sol och värme nu! Jag och Carro gick ner på stan en sväng, hon hade ett ärende att uträtta och jag hade inte varit ute på hela helgen eftersom jag har mått dåligt så jag behövde lite frisk luft. 
Höll på att bli påkörd när vi skulle gå över vägen. Bilen som höll på att klippa mig hade tokrött och kärringen bara körde. Hon missade mig med ungefär 10 centimeter! Vissa ska bara inte ha körkort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0