12 maj 2010

Kom hem från praktiken vid tio över 6. Går faktiskt bättre och bättre, både i butiken där uppe och den där nere. 
Jag hoppas inte alltför mycket på att jag ska få något i butiken efter praktikens slut, har hoppats så många gånger och denna gång orkar jag inte bli besviken. Jag tar det som det kommer :)
Och ja, nu sitter jag här hemma själv. Det är öltält nere på stan idag, Johannes drog dit vid tjugo över 6. Han skulle träffa sin chef och en kollega sen skulle han komma tillbaka hit och senare efter det så kanske vi drar ner på stan igen. Det visar sig! 
Just nu sitter jag mest och funderar över om jag ska ta mig något att äta. Har inte ätit sen lunch, men i några dagar har jag inte känt mig så värst hungrig. Jag tvingar i mig lite mat för att jag MÅSTE äta, inte för att jag är hungrig.
Äsch, jävla i-landsproblem! 

Imorgon är det ledigt! Jag ska sova tills jag vaknar. Kommer bli skönt med sovmorgon, älskar att ligga och mysa med mitt hjärta lite extra på morgonen. På vardagarna orkar jag inte mysa klockan 6 på morgonen.. Haha!
Imorgon ska jag även träffa Alice, min underbara vän! Har inte umgåtts med henne sen i lördags :( Okej, för er andra kanske det inte låter som så lång tid men vi kan ses varje dag! 

Nu ska jag nog ta mig en cider! Det är ju ändå "fredag" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0