16 maj 2010

Grattis Yasmine på 20 årsdagen!

Usch vad seg jag är idag! Har sovit som en stock hela natten men känner mig ändå inte helt utvilad. 
Vilken underbar dag det var igår! Solen sken och det var riktigt varmt, årets första sommardag! Jobbade på skobutiken i ungefär två timmar, de trodde att det skulle vara mycket folk eftersom det var marknad och sånt på stan, men jag tror det var vädret som gjorde att människor valde att vara ute istället för att vara inne i butiker. 
Efter jag hade jobbat så cyklade jag hem och bytte om och sedan gick vi hem till Lucas för att fira honom. Det var riktigt trevligt och jag tror att Lucas hade en bra födelsedag! Jag hoppas det i alla fall :) 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska nog träffa Alice & Karin men först behöver jag en lång dusch. Då kanske jag kommer igång. Men söndagar brukar ju vara sega dagar.. Haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0