17 maj 2010

Vaknade imorse och kände mig som vanligt mer död än levande. Spelar verkligen ingen roll om jag sover mycket eller lite så är jag ändå lika trött. 
Praktiken gick bara bra idag, men jag är är så seg när jag kommer hem. Skulle jag lägga mig ner i soffan nu så skulle jag somna på en gång och skulle jag göra det så skulle jag vakna i natt och vara pigg. Inte bra, får försöka hålla mig vaken en stund till. 
När jag kom hem så lagade jag och min kärlek lite mat. Pasta med ostsås och bacon blev det, mumma! Efter det fick vi besök av Alice en stund :) 
Just nu sitter jag och kollar på "Djävulsrallyt", men snälla Johan Palm, hur kom du med i det här programmet?
Nu vet jag inte alls vad jag ska skriva mer.. Händer ju inte alltför mycket på dagarna. Från klockan 10-18 varje vardag är jag ju på praktiken, så ni vet ;)




Man ska inte alltid vara som alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0