20 maj 2010

Grattis min syster och Carro på namnsdagen!

Praktiken idag gick riktigt bra, förutom att jag gick runt och hostade och snorade. Men det gick bra ändå :)
Fick jobba i ena butiken helt själv i någon timme! Trodde det skulle bli jobbigt, men som tur var så var det inte så jättemycket folk i butiken så jag klarade det :) 
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Just nu sitter jag och äter strips, jag var så sugen på onyttig mat idag så jag och hjärtat åkte och köpte McDonalds förut, haha! Men nu är jag helt själv hemma. Carro är hos Jonny och hjärtat åkte till Nyköping för att hämta sin morfar på flygplatsen. Han kommer från Norge och hälsar på :)
Nej nu ska jag fortsätta knapra på mina kalla strips och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0