4 maj 2010

Idag säger jag grattis till mamma, min syster och mig själv som har namnsdag! 

Sitter just nu och väntar på att pojkvännen min ska komma hem. Vi ska äta varma mackor med tonfisk och räkor. Johannes är en hejare på att fixa ihop något riktigt gott, ska försöka vara med i köket idag så att jag lär mig någon gång.. Efter maten blir det nog bara mys framför tvn. Inget mig emot, jag älskar att ligga och kramas och Johannes älskar att somna till något tråkigt tv-program på tv4 fakta, haha! Så båda två brukar vara ganska nöjda ;)

Imorgon ska jag på anställningsintervju! I och för sig "bara" ett sommarjobb, men om jag får det så kommer jag att jobba fem veckor i sommar. Aldrig fel med pengar och lite kontakter. 
Skriver mer om det imorgon. Just nu är jag mest nervös över att hitta till Lernias kontor i Eskilstuna.. Jag är ju så dålig på gator och nummer. Jag lär åka ganska tidigt hemifrån imorgon, hellre är jag där en timme för tidigt än en timme försent.
Men som sagt, skriver mer om det imorgon :) 

Nu ska jag väl ringa mitt hjärta igen. Jag börjar bli riktigt hungrig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0