5 maj 2010

Idag har jag och mitt hjärta varit tillsammans i 1 år och 5 månader <3 
Det är många som klagar och tycker det är jobbigt att jag fortfarande räknar månader efter såhär lång tid, men jag blir alltid lika glad den femte varje månad.


Mormor klagade lite på att jag var dålig på att uppdatera. "Nu har jag läst om de där balkongerna flera gånger, det börjar bli tråkigt" Så nu tänkte jag sätta mig ner och skriva lite om vad jag har gjort idag. 
Imorse åkte jag iväg till Eskilstuna för att träffa Lernia. Det är genom dom som jag söker sommarjobb på volvo.
Det besöket gick galant och klockan ett åkte jag ut till volvo för att träffa de ansvariga. 
Det blev en gruppintervju, inte det roligaste jag vet.. Jag är tillräckligt nervös när jag sitter själv i ett rum och ska bli intervjuad och det blir inte bättre att ha en massa andra människor som sitter och lyssnar på mig. 
Efter det så fick vi en rundtur på volvo där man kommer få jobba om man får jobbet. 
Såg precis ut som alla andra industrier, förutom att det var jävligt högt i tak där! 

När jag var klar på volvo så åkte jag en sväng till Tuna Park, köpte en liten present till mitt hjärta, det förtjänar han! 
Sen drog jag vidare till mormor och morfar en stund, fick med mig färska bullar och bröd hem! Tack! 
Och efter det så åkte jag hem till mamma och syster en stund. Blev inte så långvarigt tyvärr, var så trött att jag kände att jag var tvungen att åka hem.

Oj vad mycket jag har hunnit med den här dagen! 
Imorgon är det praktik som gäller. 10-18.. Inte så roligt men jag får lite erfarenhet. 

Mitt hjärta passade på att försvinna när jag duschade. Ska ta och ringa och fråga vart han är. 
Men först ska jag föna mitt hår, kommer se ut som ett troll imorgon annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0