När man har tråkigt.

Vad tycker du om kärlek? Helt underbar!

När kramade du någon sist? Imorse :)
Saknar du någon speciell person? Saknar ingen speciell utan många!

Har du svårt för att bli kär? Njae, jag hade det tills jag träffade J <3

Är du singel? Nej, nej!

När fick du senast en komplimang? Igår tror jag :)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nej

Hånglat med fler än 50 pers: Nej

Åkt ambulans? Nej

Gjort nåt olagligt? Hm, inte vad jag kommer på nu

Fått din mamma att gråta? Ja, tyvärr :(

Slagit ner någon? Haha, lilla jag? Nej

Skämts över dina föräldrar? Haha har väl hänt

Sagt jag älskar dig och menat det? Absolut

Tar du droger? Nej

Dricker du? Ja, ibland
Vilka kläder sover du i? Inga? :P

Är du ensam nu? Nej :)

Vill du gifta dig? Någon gång

Vill du ha barn? Senare i livet 

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng? Hjärtat mitt <3

Såg dig gråta?
Fick dig att gråta? Minns inte

Du delade en dricka med? Alice :)

Du gick på bio med? Carro :)

Skällde på dig? Minns inte


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej

Kramat någon? Ja

Pussat någon? Ja

Köpt någonting? Nej
Sjungit? Haha ja

Saknat någon? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0