24 oktober 2010

Nu sitter det där äntligen, mitt efterlängtade löshår! 
Lillasyster följde med mig hem i fredagskväll och satte i håret på mig och svärmor hela lördagen. Det blev så fint :) 
Lite ovant att ha såhär långt hår när man aldrig någonsin har haft det. Men jag känner mig skit snygg! Ska göra tjejerna på jobbet imorgon bli avis ;) Hihi! 

Ikväll blir det myskväll för hela slanten, jag och mitt hjärta ska hyra film och bara vara.
Imorgon förmiddag åker jag tillbaka till Eskilstuna för att jobba sista veckan på volvo. Känns jävligt trist, jag trivs så himla bra på mitt jobb, men samtidigt så känns det rätt okej att få komma hem och packa upp den där väskan som jag har släpat på fram och tillbaka mellan Katrineholm och Eskilstuna sen i juni.. Det kommer kännas bra att liksom landa hemma ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0