Är ni inte nöjda så kolla inte in här!

Jag valde att starta en blogg för att först och främst kunna skriva av mig, samt dela med mig av allt som händer i mitt liv till de som är intresserade och känner mig. Då vill inte jag behöva fundera ut vad jag får skriva och inte får skriva i MIN egna blogg. Då får jag höra att jag snackar skit med mera, är det någon av er som läser min blogg som tycker det så skriv en kommentar och var ärliga istället! Jag har skrivit saker som jag tycker och tänker, jag har aldrig använt några namn och jag blir så trött på att folk ska klaga i alla fall.
Jag tänker fortsätta skriva precis vad jag känner för och ni som har något emot det kan sluta läsa! 



I fredags fick jag reda på att vi från Lernia inte kommer få vara kvar på Volvo, vi blev alltså officiellt uppsagda då. Så vi har två veckor kvar att jobba sen är man tillbaka på Arbetsförmedlingen igen.. Suck. Men det är bara att börja om igen, den här gången ska jag ha ett jobb här i stan så jag kan bo hemma.
Igår var med Alice på dagen, tog en fika på stan och gick sedan hem till henne. Det var jättemysigt att bara sitta på hennes rum och prata om allt mellan himmel och gjord. Mitt hjärta kom och hämtade mig senare på kvällen och vi lagade mat och hade det mysigt. 
Idag har vi varit ute i skogen och grillat korv, det var helt underbart väder så att sitta inne kändes helt meningslöst. 

Ikväll ska jag bara mysa med hjärtat, åker ju bort imorgon igen så ska ta vara på tiden. 



Kommentarer
Postat av: Sara

Du har så rätt hjärtat, du ska få skriva precis vad du vill. Tycker absolut inte du hängt ut någon, så vad skulle du få skit för?

Det är tråkigt att ni blivit uppsagda, men jag är hundra på att det löser sig för dig. Jag är hundra på det :)



Ps. Du är så jävla vacker kvinna! <3

2010-10-19 @ 20:00:21
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0