30 september 2010

Överraskningen i lördags var en 24 timmars kryssning till Åland! Kan ni tänka er att jag blev något glad när jag såg Birka bussen köra fram och min älskling kollade på mig med ett stort leende och bara nickade? Helgen var helt underbar, jag njöt av varenda minut.

Den här veckan har jag varit snuvig och hängig som bara den.. Var till tandläkaren i måndags där min tandläkare konstaterade att jag var tvungen att operera bort min visdomstand, usch. Jag som verkligen inte tycker om sånt där. Han skickade iväg en remiss till sjukhuset så nu är det bara att vänta på en tid.
Jag kämpde mig till jobbet både måndag, tisdag och onsdag men igår kväll orkade jag inte jobba mer än 2 timmar.. Idag mår jag sådär, näsan rinner som aldrig förr och huvudet bara dunkar.

Ska snart försöka ta mig in i duschen, lite fräsch kan man väl se ut fast man mår piss.
Sen vid klockan kvart i fem ska jag hämta upp "svärmor" på tågstationen här i Eskilstna. Hon skulle hämta ut sin telefon sen åker vi tillsammans hem till Katrineholm. Jag längtar efter att få träffa mitt hjärta igen!


PS.
Idag ska jag passa på att göra av med alla 50-öringar som jag hittar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0