I´m better of without you.

Rubriken stämmer in på det jag känner just nu.

Det har varit en jobbig period i mitt liv och något säger mig att den inte är över än, men snart, känner på mig att det snart är över.
Idag tog jag ett beslut som kommer att ändra mitt liv, till det bättre hoppas jag. Känns som att den klumpen i min mage som har legat och gjort ont länge har försvunnit men inte helt än. Men jag är på god väg nu att bli mig själv igen, utan de där negativa tankarna som har tagit upp mitt huvud. Samtidigt som det är en lättnad att jag tog det här beslutet så är det tråkigt att det skulle behöva bli såhär. 

Ska avsluta det här inlägget med det här:

Aldrig trodde jag att det skulle bli såhär. 


Är glad att jag har Johannes, min familj och mina underbara vänner, ni är allt!



Kommentarer
Postat av: Alice

Du är och kommer alltid vara min bästa vän <3

2010-09-05 @ 18:28:58
URL: http://hellgrenalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0