3 april 2010

Vaknade runt halv åtta imorse då mitt hjärta klev upp. Han skulle iväg och tvätta av bilen innan de skulle åka till bilmässan i Jönköping. Jag var hur trött som helst, somnade om ganska snabbt efter att han hade gått och vaknade lika lätt sen när han kom hem för att duscha och säga hejdå. Jag själv gick upp någon gång efter klockan tio, tror klockan var närmare halv elva om jag ska erkänna. Men det var jätteskönt att sova ut, igår natt sov jag inge vidare.
När jag hade vaknat till lite så drog jag till systemet och handlade lite gott till ikväll, födelsedagsfest står på schemat! Efter det åkte jag till Alice och hämtade upp henne, vi pratade, kollade på tv och lyssnade på musik. Lunch blev det också, McDonalds ;)
Och nu sitter jag hemma hos Alice pappa. Vi ska äta middag men han och hans flickvän, tror bestämt att vi ska grilla! Kommer bli super gott! Efter maten ska vi göra oss i ordning och vänta på att Johannes och Matte ska komma hem från Jönköping och hämta oss. Sen tror jag det bär av hem till mig en stund innan vi drar iväg till Matte och festar hela natten lång!

Min förkylning har i alla fall bestämt sig för att inte lämna mig i första taget. Jag är fortfarande jättesnorig och jag har inget smaksinne. Men luktsinnet har sakta men säkert börja kommit tillbaka!

Nu hoppas jag att Alice är klar i duschen snart, vill inte sitta här själv mer! Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0