Inte pigg men samtidigt inte trött.

Jag har alltid kunnat somna om när mitt hjärta har gått till jobbet på morgonen. Så fort han säger hejdå så har jag somnat på en gång, men nu kan jag inte det längre. Jag vaknar vid klockan 6 varenda morgon och jag är vaken. Kan inte säga att jag är pigg men inte heller tillräckligt trött för att kunna somna om igen. Det har varit så hela veckan. 
Idag klev jag upp vid halv åtta, då hade jag legat vaken sen Johannes alarm gick igång. Jag tog på mig kläder och gick ut med Latte. Mötte Carro vid busstationen runt klockan åtta och sen gick vi hem tillsammans. Nu har vi druckit varsin kopp med kaffe och snart ska jag ta tag i garderoben i mitt och Johannes rum. Måste vika om alla kläder som ligger huller om buller.. Jag som lovade mig själv att hålla ordning så jag skulle slippa riva ut allt och börja om från början. Men det blir ju så när man inte hittar det man vill ha på sig. 
Vid tolv så kommer Alice hit en stund, hon fick sluta tidigt från sin praktik idag och orkar inte cykla hem eftersom hon ändå ska vara hos tandläkaren vid två. Klart hon får hänga här med mig :) 
Sen vid klockan två ska jag och Carro iväg till Susanne. Hon ska lacka hennes naglar och jag ska passa på att gosa med de nio små valparna! De är endast 7 veckor och ser ut som små, små nallebjörnar. Jag kommer smälta! 

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och börja städa. Det är väldigt lätt att fasta framför den här dumburken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0