Romantisk middag för två <3

Igår ringde älsklingen mig vid lunch och frågade mig om jag kunde vara klar att åka iväg vid klockan 18. Visst svarade jag men vart ska vi? Men det vägrade han såklart säga.. Haha! 
Jag hade lite beslutsångest över vad jag skulle ta på mig, jag visste ju som sagt inte alls vad vi skulle göra. Men det löste sig i alla fall.
Vid klockan 18 så begav vi oss mot sjukhuset, vad ska vi göra där tänkte jag, det finns väl inget där borta? 
Vi kom fram till en liten mysig grekisk restaurang, Rhodos! Det var hur mysigt som helst, vilken överraskning! Ett litet bord för bara oss med ett tänt ljus och en ros på bordet. 
Johannes sa till mig att ta precis vad jag ville på menyn och jag skulle inte tänka på priset. 
Hur underbar är inte han? Världens gulligaste! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0