Livet.

Jag vill hitta min egna väg i livet.
Min egna stig att vandra.
Vill ta egna beslut men välkomnar gärna råd från andra.
Jag vill ha kritik för de beslut jag tagit, men även beröm.
Jag vill ha en pelare att luta mig mot när jag stöter på motgångar.
Men jag vill också ha en vind som hjälper mig när det blir tungt.
Jag vill ha några ställen att stanna upp på på vägen när jag inte längre orkar gå.
Som ett depåstopp för att fylla på med mod och energi.
Jag vill ha en maskin så jag ändra på vädret, jag vill inte gå genom livet i regn och rusk.

Jag vill bestämma vart jag ska gå,
hur jag ska gå och hur länge.




Kommentarer
Postat av: matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

fin bild! :):)



Besök gärna min smyckesaffär www.bambee.s, där finns bla handsmycken,armband,örhängen+mkt mera!

Snart också namnsmycken o ringar.

www.bambee.se

2010-05-13 @ 17:28:16
URL: http://typtilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0