11 februari 2010

Vaknade vid tjugo i nio imorse, tanken på att jag skulle gå upp for genom mitt huvud men försvann lika snabbt igen. Vände mig om och somnade om till tjugo över tio! Jag brukar bara sova så länge på helgerna och då har oftast J och jag varit på fest eller något och kommit hem mitt i natten. 
Men det var riktigt härligt måste jag säga, men imorgon ska jag försöka gå upp tidigare. 

Idag har jag inte gjort alltför mycket. Gjorde mig i ordning efter den sena frukosten och gick till arbetsförmedlingen. Var där i ungefär en timme och sen begav jag mig hem igen. 
Har skrivit ett CV idag också som jag ska ner på stan och lämna imorgon. Det är "bara" ett vikariat jag söker men det är alltid någonting. Och det kan alltid leda till något mer.
Håll tummarna för mig att jag i alla fall får komma på en intervju!

Imorgon är det fredag ännu en gång. Har ingen aning om vad som händer i helgen. Det brukar alltid visa sig :) 
Vet bara att jag ska träna imorgon, sen får jag se om det kanske blir till att sola en stund. Det är ju så jävla skönt. Börjar verkligen känna mig nöjd med mig själv. 
Livet kanske äntligen leker igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0