13 februari 2010

Nej nej nej, inte nu..
Igår kväll svullnade min hals helt plötsligt upp och jag kände mig riktigt hängig. Det var inte ett dugg bättre när jag vakade imorse.. Vet inte om jag håller på att bli riktigt förkyld eller sjuk. Jag hoppas just nu att det bara blir en förkylning av det här.
Idag vet jag inte vad som händer. Snön yr utanför fönstret vilket är lite tråkigt. Funderar på att ta mig en dusch och fixa mig lite, på så sätt kanske jag bli lite piggare. 
J pratade om att vi skulle åka en sväng till norrköping, det vore riktigt trevligt. 

Måste ner på stan idag också. Det är väl ingen som har missat att det är alla <3 dag imorgon? Så jag har lite att fixa inför imorgon. Det blir inget speciellt från min sida till J då jag har lite dåligt med pengar just nu. Men något litet ska jag väl kunna hitta :)
Bloggar mer ikväll, kanske har mer att berätta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0